sâmbătă, 14 mai 2011

Zece lucruri despre mine care te pot innebuni

Imi place mult ideea asta de blog a lui Zuzyk. Da accent "matrimonial" Zangului, hihihi.
Felicitari pentru ea, Raluca !

Acum sa fac si eu efortul sa rezum in doar zece puncte ceea ce va innebuneste sigur la mine :

1. Corectez pe cel care stiu ca greseste. Nu din grandomanie ci din prietenie, parol d'oneur ;
2. Insist sa fiu corectata cand gresesc ( din pacate am putini prieteni adevarati care sa o faca);
3. Contrazic pana la ultimul argument doar daca cred ca am dreptate;
4. Nu folosesc injurii (hihihi, sunt sadica, nu? );
5. Am o perdea de plante aromate la fereastra;
6. In toooot apartamentul meu e racoare acum si la orice ora de vara;
7. Iubesc din nou;
8. Sunt iubita;
9. Sunt desteapta;
10. Am doi copii.
10'. Nu am aparat de fotografiat, doar telefoane cu camere neperformante..
pic
asa bun ..esti iubita .asta e splendid .copii ..si mai frumos...
desteapta o stiu de mult..
aparta de fotografiat .las nu-i bai fortuna draga ca si eu am si deagaba-l am daca nu stiu sa le pun ca lumea in pc


#5, 18.07.2010 - 22:20, Utilizator cu poza pembis


multam de aprecieri, admiratoarea mea fidela !
puoici tie si la toti cei dragi!

18.07.2010 - 22:28, Detinatorul pozei fortuna


pic
nu..n-am zis asta"

#4, 16.07.2010 - 19:03, Utilizator cu poza ankame4u


pic
Auzi,la tine nu functioneaza critica prietenilor,ca la muritorii de rad.Tu cand esti criticata,mai abitir il iubesti pe omul asta.Am sa ma apuc sa sriu si eu cele zece lucruri care va innebunesc,dar astept de la tine,o critica sincera si constructiva.nu stiu daca am 10 puncte,dar tu o sa-mi spui.
Chiar am sa ma gandesc serios la astaaaaaaaaaaaa
Cu drag Vio!!!!

#3, 16.07.2010 - 07:55, Utilizator cu poza Marylaadam


Vezi, de asta te iubesc eu pe tine, ma cunosti foarte bine si totusi nu te innebuneste asta, nu pa parasesti pentru asta asa cum au facut alti prieteni care se considerau buni.
Scrie-ti si tu "defectele" si poti conta ca ti le voi comenta "la vedere", cu sinceritate, spre "indreptarea" altora
Pupici si multumiri pentru ca existi.
Multumiri si altora pentru ca mi te-au aratat !!!

16.07.2010 - 10:43, Detinatorul pozei fortuna


pic


#2, 16.07.2010 - 05:00, Utilizator cu poza ankame4u


pffff, nu te-am innebunit ???
16.07.2010 - 10:37, Detinatorul pozei fortuna


pic


#1, 15.07.2010 - 22:47, Utilizator cu poza iHATEu



15.07.2010 - 23:29, Detinatorul pozei fortuna


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu