sâmbătă, 14 mai 2011

Mi-e dor de pozele Viomamei si de poeziile Dragonelului :(

Voua nu va e dor de ei? A trecut o duminica fara sa stim ce-a mai vazut Marylaadam in parc si o saptamana de cand n-am mai citit o poezie noua a lui JadDragon. Oare ce-or mai face ei? Stie cineva sa-mi spuna?
Aducatorul de vesti sper sa nu se astepte la vreo recompensa pentru ca asemenea vesti sunt nepretuite pentru mine nu le-as putea rasplati.
Pana la vesti noi insa oa sa va amintesc eu despre nedespartitii mei prieteni, pe fondul unui cantec foarte potrivit : "C'est la vie" cantat de Emerson , Lake and Palmer. Pentru necunoscatorii de limba engleza o sa traduc aproximativ versurile cantecului:
"Ruginie ca frunzele devine viata mea in absenta ta.
Cum as putea sa stiu ca ma iubesti daca nu-mi dovedesti iubirea ta?
Chiar daca noaptea ma mistuie focul dragostei ramane cenusa dorului de tine.
Dragostea ta e adanca precum marea dar imi trebuie o furtuna pentru ca dragostea mea sa zboare catre tine.
Sunt ca un cantec cu sunetul in alt timp, am nevoie de tine ca de un ritm ca sa fiu auzit.
Tu dai viata zilelor mele asa cum un ritm da viata unui cantec.
Dar asta-i viata. Cine ma stie si cui ii pasa de mine?
Eu le spun prietenilor mei ca imi pasa de ei, chiar daca lor nu ....
Va mai amintiti de blogurile aniversare ale Viomamei?
"Gandurile imi zboara repede,cu doi ani in urma.Timida si oarecum infricosata de impactul meu cu un site ,eram foarte nedumerita si mult timp am ramas in fata fotografiei pe care o pusesem,intrebandu-ma daca sa o las,sau nu.Si am lasat-o.Si a venit Jad si mi-a dat prima nota.I-am multumit si asa a inceput o prietenie care dureaza de 2 ani si se cimenteaza,pe zi ce trece.Nu stiu cum au zburat clipele alaturi de voi,dragii mei,dar stiu ca m-ati vizitat,am 38.547de vizite in clipa cand scriu aceste randuri.Ati avut grija de mine,m-ati primit unii cu bratele deschise,altii la inceput cu ofense,dar toate au trecut si iata-ma prietena voastra,va iubesc si va stimez,si nu as fi vrut sa fac altceva in locul petrecerii timpului in compania voastra pe Limpa-Zang.Va sunt si eu datoare cu cate un cuvant de multumire,de omenia si respectul,pe care unii dntre voi mi le-ati aratat.Am sa incerc sa creionez cate o mica caracterizare la bunii mei prieteni,ca un cadou virtual,pe care incerc sa vi-l fac."

Dar de jovialitatea ei va amintiti ?


Dar de pasionalitatea lui JadDragon va amintiti ? Oare unde mai scrie el? Mai scrie oare?
Una dintre ultimele poezii ale lui e aceasta:
"Luceafar cazator

Luceafar cade incet din inaltul cerului
Ce trist si absurd, renunta la stralucire.
plange vreun suflet de amintirea lui ?
Of, Doamne, dimineata asta parca doare !

Nu-i poate opri nimeni ultima cadere ,
Nu rosteste nimeni cuvantul care se cuvine,
Cred ca dinadins se arunca, de durere.
Poate caderea lui e doliu pentru orisicine.

Prea multa durere falfaie in zari
Vorbele sunt prea sarace pentru asa o despartire
Storci lacrimi amare pentru neindurari
vesnic urat ai fost al vietii mire.

Cum te curtau cand straluceai sute de stele,
Se gudurau chiar implorau la mila ta
Le-ai sfatuit si ocrotit la clipe grele
Ele te-au uitat pe rand, frangandu-ti inima.

Ingenunchiat de dragoste si viata
Te prabusesti alene-n ultimul zbor
Dragostea altar ti-a fost pana-n dimineata
Si-acum te stingi singur de iubire si de dor."

Dar gingasia Jadului unde a disparut? Poate sa i-o readuca cineva?




Vizualizari: 33
Punctaj: 33
rating-uri pozitive: 7 | rating-uri negative: 0


fata, tu esti indragostita de numa-numa
e vara... cei 2 probabil baga samba prin Rio in ritm saltaret de cha-cha-cha si passo doble

#1, 14.06.2010 - 11:20, Utilizator cu poza jeanluc


ar trebui sa valseze cei doi acum dar nu asta fac din pacate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu