sâmbătă, 14 mai 2011

De ce imi placeA zang.ro....

Miercuri, 16. Iunie 2010 Timp 10:13.
Schimbat Miercuri, 16. Iunie 2010 Timp 21:48.

Am spus ieri, in blogul pentru concursul acela, de ce imi place ACUM zang.ro. Am venit cu argumente tehnice pentru ca asa am crezut ca se doreste, un sondaj de opinie , asa a fost prezentat concursul. Apoi, vazand sentimentalismul majoritatii mi-a parut rau pentru tonul rece al blogului meu. Tocmai eu, cea patetica si sentimentala am scris tehnic si distant despre unul dintre putinii mei prieteni : zang.ro. Poate e de vina si marea dezamagire pe care mi-a creat-o prietenul acesta. Pe vremuri site-ul meu drag era mai prietenos, se putea discuta "cu" el, aveai multe de invatat de la sociabilitatea lui. Va mai amintiti dezbaterile care s-au desfasurat de-a lungul anilor in paginile zangului? In afara de jocurile originale, uneori usoare (aberatiile) alteori grele (concursurile de bloguri) pe zang s-au discutat probleme grele, importante si s-au rezolvat situatii complicate , care nu se puteau rezolva decat cu ajutorul multor opinii.
Da, dezbaterile mi-au placut, si mi-ar place inca, daca ar mai fi posibile pe zang.ro.
Insa acum nu mai participa zanganitii cu aceeasi sinceritate si perseverenta la dezbateri, s-au blazat, au devenit usuratici. De ce oare? Sa fie din aceleasi motive pentru care a aparut criza mondiala? Sa fie din cauza avansarii superficialitatii in utilizatorii zang-ului?
"Un site usor si placut" asa caracterizeaza unul dintre cei mai vechi prieteni ai lui, zangul. Cel care alta data se lupta cu cocalarii si pitzipoancele si aducea in dezbatere subiecte grele acum prefera zangul doar pentru "aberatiile" si pozele lui.
Quo vadis homo sapiens? Quo vadis zang.ro ?
Ca nu se mai pot dezbate lucruri serioase pe zang o sa va dovedesc intr-un blog ulterior, unde o sa deschid o discutie depre o problema grava pe care voi, zanganiti grabiti, o sa o tratati cu usurinta si cu dispret, sunt sigura.
Pe curand, cu incapatanarea-i caracteristica, Fortuna !



Vizualizari: 16
Punctaj: 38
rating-uri pozitive: 8 | rating-uri negative: 0

Asa da...

#6, 16.06.2010 - 21:06, Utilizator cu poza margarelas


pic


#5, 16.06.2010 - 20:28, Utilizator cu poza ankame4u



16.06.2010 - 20:56, Detinatorul pozei fortuna


pic
Ma uit la tine cum te fortezi,din pacate nu te ajuta nimeni.Vrei dezbaterea lucrurilor serioase?Cauta-ti un partener de discutie,duceti-va in fata "trovantilor"tai asa faimosi,si dezbateti-o.Pietrele alea asezate unele peste altele,se vor innmuia de lacrimilie voastre.Nu astepta asa ceva de aici,fii rezonalbila!!!

#4, 16.06.2010 - 19:47, Utilizator cu poza Marylaadam


Ei, lasa ca se mai gasesc 2-3 oameni seriosi si pe aici, nu e nevoie de mai multi pentru a injgheba o discutie serioasa.
Lumea e obisnuita sa-si ignore sufletul cand da de vreo problema grea, se ascund de ei insisi oamenii nevoiasi si neputinciosi, au uitat ca unde-s doi puterea creste....
Veselia si optimismul fortat nu fac decat sa amelioreze ranile sufletului, doar intelegerea cauzei lor le vindeca....si pupicii mai ales cei reali, dar si cei virtuali sunt bunicei, poftim doi sa treaca supararea

16.06.2010 - 20:55, Detinatorul pozei fortuna


pic
Sarut mina !
Nu uita ca aici venim sa ne distram ,sa mai uitam de problemele noastre .

#3, 16.06.2010 - 13:40, Utilizator cu poza bizonul


ai uitat de cate ori ti-ai rezolvat frustrarile aici?
bine ca n-ai uitat distractiile

16.06.2010 - 14:15, Detinatorul pozei fortuna


pic



#2, 16.06.2010 - 12:58, Utilizator cu poza kristinika



16.06.2010 - 14:14, Detinatorul pozei fortuna


pic
Intradevar sunt schimbari fata de alte persoane lumea se schimba unii isi arata adevarata fata dar pentru mine prezentul si viitorul este important pe zang trecutul e trecut stiu ca nimic nu tine o eternitate dar daca esti rabdator si optimist sigur nu vei avea nici un regret

#1, 16.06.2010 - 10:25, Utilizator cu poza sandy


da, rabdator si optimist...buna atitudine pentru zanganiti, sa luam aminte !
16.06.2010 - 14:14, Detinatorul pozei fortuna



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu