sâmbătă, 7 mai 2011

Casa "leproasei"

Cum am ajuns "leproasa"? Incredibil de simplu: mi-am spus parerea despre nebun puternic. Stiti ca nebunii nu suporta sa spui ceva adevarat despre ei. Incep sa urle in gura mare ca au fost jigniti sau pur si simplu incerca sa-ti vare pumnul in gura, iar cei puternici chiar reusesc.
O sa spuneti ca mai mare a fost nebunia mea sa-mi spun parerea despre un nebun cand stiam foarte bine ca de acesta se fereste si Doamne-Doamne.
Oi fi fost, ca fiecare are nebunia lui, depinde insa cat de rau fac in jur. Unii nebuni, ca mine, sunt inofensivi, isi vad de bucatica lor de cer si nu fac rau nimanui. Asa o sa fac si eu, aici, pentru ca pe Zang nu mi-a mai fost permis.
Vreti sa spuneti ca pe Zang nu mi-am vazut de bucatica mea si am ravnit la cea a altuia? Nicicum! Am incercat sa-mi apar libertatea mea de a-mi spune parerea despre unele lucruri, fara sa incalc libertatea altcuiva.
Va arat tuturor ca sunt inofensiva, nici macar nu l-am etichetat drept infantil pe nebunul acela, doar am constatat ca mai are nevoie de maturizare. Dar cine poate spune ca nu mai are nevoie de maturizare? Sau despre cine se poate spune asta? :D
Cititi parerea mea incriminatoare( acuzatoare) si incriminatorie( termenul nu este in dexul online dar ar trebui sa insemne care a determinat acuzarea celui ce a spus-o) despre nebun :

"Scoti limba, dovada ca n-a trecut de tot perioada ta infantila. N-o sa te intreb ce fac eu rau pe zang ca sigur o sa scoti iar limba.
Spor la maturizare si la iubirea de aproape!
29.04.2011 - 00:18, fortuna"

Cititi-o si in context, in comentariile de la postarea urmatoare, singura pe care am putut sa o salvez din ceea ce a fost odata blogul limpo-zanganit "Fortuna", deoarece in timpul schimbului de replici contul mi-a fost blocat de moderatori, fara sansa de deblocare (demult cautau pretext sa ma desfiinteze de pe Zang)

Inflatie de concursuri pe zang!

Dragi moderatori, inteleg ca vrei sa ne puneti "pe roate" dar nu accelerati prea tare inainte sa ridicati "ambreiajul" ca ni se gripeaza "motorul" :D
Sau cine alearga dupa doi iepuri pierde startul ! :-?


Vizualizari: 50
Punctaj: -34
rating-uri pozitive: 3 | rating-uri negative: 10


pic
Citit

#15, 01.05.2011 - 09:57, Utilizator cu poza bizonul


se pare ca nu m-ai inteles

#14, 29.04.2011 - 09:35, Utilizator cu poza dorel103


pic
Sa stii ca am fost inscrisa la concursuri si chiar acum m-am inscris la altul nu conteaza daca castig sau nu,important este sa particip.Tu cu ce sugestii ai venit pt.imbunatatirea activitatii pe Zang?

#13, 29.04.2011 - 00:17, Utilizator cu poza steliana


pic
rating-uri pozitive: 3 | rating-uri negative: 10
Eu m-as ascunde...

#12, 29.04.2011 - 00:01, Utilizator cu poza relu76


Ascunde-te, eu sunt imuna.
Am venit pe zang pentru socializare cu zanganitii nu cu moderatorii.
Daca se va dovedi ca moderatorii sunt singurii zanganiti care au mai ramas o sa-mi fac blog pe alt site social .
N-am de gand sa lingusesc pe nimeni si nici sa detest.
O sa ma obisnuiesc cu ideea ca lupu-si schimba doar parul sau id-ul.

29.04.2011 - 00:24, Detinatorul pozei fortuna


opusul a tot ceea ce faci tu pe Zang


#11, 28.04.2011 - 23:44, Utilizator cu poza Claudiu


Scoti limba, dovada ca n-a trecut de tot perioada ta infantila. N-o sa te intreb ce fac eu rau pe zang ca sigur o sa scoti iar limba.
Spor la maturizare si la iubirea de aproape!

29.04.2011 - 00:18, Detinatorul pozei fortuna


ce e putin nu ajunge, ce e mult strica si devine abuz.... incurcate sunt cateodata... ideile unora

#10, 28.04.2011 - 18:09, Utilizator cu poza dorel103


In sfarsit e cineva de aceeasi parere cu mine! Nu-i asa?
Succes la Olimpiada zanganita, sper sa nu te pierzi printre probe. Cheia succesului e concentrarea.

29.04.2011 - 00:16, Detinatorul pozei fortuna


pic
Chiar trei Jane

#9, 28.04.2011 - 11:51, Utilizator cu poza Cristina


Alt spectator la Olimpiada zanganita? Jean e atletul, pardon, el n-are voie popcorn, el bea apa tonica .

29.04.2011 - 00:13, Detinatorul pozei fortuna


pic
aha,,sa reinceapa turbulentele. si sa vina tsunamiul,,poate asa , dispar pt totdeauna..multe/multi .care exced. ..multi asteapta doar un semn..jane, ia mi si mie o punga de popcorn!!

#8, 28.04.2011 - 11:01, Utilizator cu poza anushka28


Pardon, Jean s-a inscris la Olimpiada, nu poate sa roada popcorn, mi-l cedeaza mie care stau in tribune. Mi-am luat si abonament.
Sper sa nu ploua ca n-am bani de umbrela.

29.04.2011 - 00:10, Detinatorul pozei fortuna


pic
Te deranjeaza cumva prea multe concursuri pe zang?Cum spune si steliana moderatorii incearca tot ce este mai bine pentru site si pentru toti userii iar faptul ca se fac concursuri cu siguranta munca moderatorilor ar trebuie apreciata ci nu criticata

#7, 28.04.2011 - 03:14, Utilizator cu poza sandy


Ooooo, daaaa, tocmai am constatat ca s-a deschis Olimpiada zanganita . Mi-am cumparat un abonament la privit
29.04.2011 - 00:08, Detinatorul pozei fortuna


pic
daca se revine iar la regina, pioni si nebuni ma duc sa-mi iau popcorn

#6, 28.04.2011 - 00:26, Utilizator cu poza jeanluc


Poftim? Cine a pomenit de regina si gaşca ei? Aceea a fost o diversiune infantila, demna sa sporeasca tensiunea zanganitilor. Initiatorii ei par ca s-au mai maturizat intre timp, acum inventeaza olimpiade, concurs de concursuri, adica
Nu-i rau, dar sa vedem cum se descurca olimpicii la diatlon, pentatlon, decatlon s.a.
Lasa popcornul si treci la aparate, vreau sa-ti vad toti muschii !!!

29.04.2011 - 00:06, Detinatorul pozei fortuna


pic
Nu trebuiesc criticati moderatorii,ei cauta ca pe acest site sa existe o activitate cat mai mare sa participe toti zanganitii si zanganitele

#14, 27.04.2011 - 23:35, Utilizator cu poza steliana


Critica e o buna dovada de iubire, nu stiai? Nu-i las sa greseasca.
Prea multe concursuri nu fac decat sa dezbine zanganitii, sa-i risipeasca, ori moderatorii vor exact efectul contrariu. Din punctul lor de vedere se vede altfel, eu mi-am spus punctul meu de vedere.
Tu la cate concursuri te-ai inscris sau te-ai inscrie?

28.04.2011 - 23:50, Detinatorul pozei fortuna


pic
Vio, chiar bati campii...
Nici nu ai venit bine si vorbesti cam intortocheat iar mie ca prieten inca ce iti sunt imi suna cam urat aceste vorbe...
Tinand cont ca doar eu si dusmanul meu declarat oficial, am comentat la cine bati apropouri cu tartacuta?!... Sper sa nu ma obligi sa o folosesc la turatie maxima ca...nu stii ce iasa...
Nu fa valuri ca apare tsumamiul...



#13, 27.04.2011 - 23:06, Utilizator cu poza relu76


N-o sa-i transmit, in cazul ca nu a vazut deja comentariul tau, eu am inteles ce-a vrut sa spuna.
Si ce-i cu tsunami-ul din tartacuta ta, busuiocul meu? Sper sa nu-ti strice florile!!!

28.04.2011 - 23:47, Detinatorul pozei fortuna


pic
Tinand cont ca nu ma pricep la masini si motoare,imi ingadui sa-ti fac urmatoarea observatie.
De ce ti-ai luat masina,cand puteai sa-ti iei trotineta?????
Si nu spune,unii prind doi iepuri deodata si nu pierd nici startul..........
Nu-i asa ca bat campii?????
Nu-i asa ca nu ai inteles nimic?
Iti spun eu un singur lucru,esti prietena mea,te iubesc,iar restul.............fiecare gandeste dupa cum are creierul asezat in cutiuta!!!
Te pup dulce de bun venit Vio!!!

#12, 27.04.2011 - 22:54, Utilizator cu poza Marylaadam


Hihihi, nu mi-am luat masina, doar permis, ca sa stiu de ce sa ma apar .
Ceee n-as da eu sa invat sa prind doi iepuri dintr-o data! Mi-as cumpara si cusca in care sa-i tin
Bineinteles ca am ramas prietene, nu bati campii deloc, cine zice asta?
Te pupic si eu tot asa !

28.04.2011 - 23:41, Detinatorul pozei fortuna


pic
La cate concursuri ai participat?

#11, 27.04.2011 - 22:43, Utilizator cu poza relu76


Problema mea e as participa la toate dar nu ma hotarasc cu care sa incep .
O sa patesc precum magarul lui Buridan

28.04.2011 - 23:29, Detinatorul pozei fortuna


Draga Fortuna
O te re rog, daca poti, sa faci si tu macar 1 lucru bun pe site si apoi sa "critici" moderatorii. De criticat sunt toti buni, de facut ceva... nu prea!
Este ok?

#10, 27.04.2011 - 22:39, Utilizator cu poza Claudiu


Iti inteleg pledoaria fata de moderatori dar ce intelegi tu prin a face un lucru bun pentru Zang?
28.04.2011 - 23:28, Detinatorul pozei fortuna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu