sâmbătă, 14 mai 2011

Pregatiri de a Paste - film mut

PREAMBUL
M-am hotarat sa intru si eu in joc, imi place noul joc de pe Zang, acesta de a scrie bloguri dupa o anumita tema. Imi aminteste de vremurile bune, cand fiecare utilizator incerca sa dea ce-i mai bun din el ca sa poata comunica frumos cu prietenii sai si sa-si faca altii noi.
Jocurile sunt cele mai faine moduri de comunicare, dealtfel.
Pentru inceput mi-am ales o tema aproape imposibil de realizat fara un aparat de filmat sau fara posibilitatea de a posta video/slide pe site-uri speciale. Dar autodepasirea m-a tentat intotdeauna, asa ca am realizat un film mut, dupa primordiala idee de film , unde Charlie Chaplin si-a facut impresionantul debut.
Daca ne gandim ca imaginile "miscatoare" pe care le-am postat pot fi considerate imagini miscate atunci si "filmul" meu poate fi considerat tot film. Mut, mut, dar cu descrieri , pentru a fi inteles.

GRADINA DIN FEREASTRA
(Nu e originala ideea pentru ca eu am mai povestit despre gradina mea aici, pe Zang.)

Cum toata lumea se pregateste de Paste , sarbatoare pentru cele mai importante religii ale lumii, trebuia sa ma pregatesc si eu, mai ales ca e sarbatoare si in religia mea, Cultul Soarelui.
In cultul soarelui elementul predominant este, a--ti ghicit, Soarele insusi, care intretine natura si pe noi insine, ne-naturalii, sau cei care se impotrivesc naturii, oamenii insisi.
Cum eu insa cultiv soarele, care abia abia a coborat pe Pamant, anuntat de un vant vijelios si rece de doua saptamani, imi place sa cultiv si natura, mai ales pentru pascut, caci sunt uneori o mare iubitoare de plante, adica ierbivora.
Iata deci cum mi-am pregatit gradina de la fereastra (daca as avea balcon m-as considera na-baba).
Intai am dus toate ghivecele in cada unde le-am rasfatat cu surogatul de ploaie, dusul. Au fost deosebit de incantate plantele, ca si mine cand imi permit sa stau cate o ora in apa calda....Offff, ce placere!
Apoi am spalat intai geamurile si perdeaua, ca sa intre seful, Soarele, fara sa se mai strecoare printre straturile succesive de trei luni de praf de pe bulevardul care trece pe la fereastra mea.
Apoi le-am adus pe rand si le-am reasezat la locul lor:
Intai jardiniera cu Maghiranul, rasadul de Mixandre, Muscatica si Lupidragul,

apoi Spatiphillum, Violeta de Parma, Aloea mare si Iasomia, pe care tomai o schimbasem intr-un vas mai mare. In coltul din dreapta am mai inghesuit Palcul de aloe si Crinul de balta,

iar pe calorifer am asezat, cu o tactica indelung meditata, Trandafirul japonez, Hibiscusul adica, pe care l-am priponit de manerul de la geam, sa nu cada cumva de acolo in goana lui dupa soare.

Iata deci cum m-am pregatit eu de a Paste, Nu va mirati, ca Maghiranul chiar il pasc, imi trebuie pentru sosurile de bulion, de la spaghete la ficatei, iar aloea o punem la ranile pe care le fac copiii de la skateboard sau role, mai ale acum, ca a iesit maria sa Soarele.... E Vera, si nu ustura ca si biterul sau spirtul.

Vedeti ce incantata sunt ca mi-am aranjat frumos gradina. Ea e cea mai importanta sursa a mea de relaxare. Cand sunt ingandurata arunc o privire spre fereastra si ma linisteste armonia plantelor care se simt ca in Rai in gradina mea, inveselite de fotosinteza furtunoasa :D
Daca ma intrebati unde mi-e busuiocul, nelipsit din gradina mea, o sa va raspund ca e aici, pe Zang , s-a transformat in cactus :)

SA PASTEM FERICITI !!!
pic
un set complet, te rog...

#8, 22.04.2011 - 00:10, Utilizator cu poza relu76


pic
Pe frunte nu primesc?...Ca pe bot mi sfiala sa intreb...

#7, 22.04.2011 - 00:03, Utilizator cu poza relu76


o sa primesti si pe frunte stampile din alea, multumit sa fii!
22.04.2011 - 00:09, Detinatorul pozei fortuna


pic
Draga mea,e minunat sa te ocupi de flori in putinul timp pe care-l mai ai la dispozitie.
Uneori este mai bine sa ne preocupam de ceea ce ne face placere sau ne destinde...de acolo ne luam energia pentru ziua ce va veni.
Paste fericit...orinde iti alegi tu.

#6, 21.04.2011 - 21:28, Utilizator cu poza margarelas


mai bine ma destind ingrijind florile decat spaland geamurile
o sa pasc fericita la tara. Tu?

22.04.2011 - 00:07, Detinatorul pozei fortuna


pic
si eu care credeam ca am sa te vad, in sfarsit,in miscare,vopsind ouale sau framantand cozonaci
Paste fericit !!!


#5, 21.04.2011 - 18:30, Utilizator cu poza miliade


Ouale le vopsesc copiii la tara iar cozonacii ii fac la serviciu.Tocmai adusei acasa 5 bucati. Tot magazinul vede cum se fac cozonacii, suntem ca in vitrina,asa ca nu-i nici un secret.
Sa pastem fericiti!

22.04.2011 - 00:05, Detinatorul pozei fortuna


pic
sarbatori fericite!

#4, 21.04.2011 - 11:49, Utilizator cu poza ankame4u


Multumesc la fel, Ancuta!
22.04.2011 - 00:00, Detinatorul pozei fortuna


pic
Cum cu degetele?...Vreau in scris...

#3, 21.04.2011 - 11:45, Utilizator cu poza relu76


Multam fain pentru emoticoane, inteleg ca nu ti-au placut bezelele mele scrise, vrei unele stampilate. Poftim: pe amandoi obrajii.
Sa-fie de bine!

21.04.2011 - 23:59, Detinatorul pozei fortuna


pic
iasomia me...

#2, 21.04.2011 - 11:39, Utilizator cu poza relu76


multam fain dar tot nu-mi cumpar emoticoane, na!
o sa-ti trimit pupici cu degetele. Bezele!

21.04.2011 - 11:42, Detinatorul pozei fortuna


pic
Iasomia me...

#1, 21.04.2011 - 11:39, Utilizator cu poza relu76


Fotosintetici amandoi (blush)

21.04.2011 - 11:40, Detinatorul pozei fortuna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu