sâmbătă, 7 mai 2011

Apararea Fortunei

Vroiam in seara aceea , 29 aprilie anul de gratie curent, sa ma apar, sa arat ca am facut numai lucruri bune pentru Zang, nimic rau. Dar mi-"a fost pus pumnul in gura", cum spuneam in postarea anterioara, si nu m-am putut apara. Cine nu da dreptul la replica si la aparare? Dictatorii, stiti bine.
Iata apararea mea, trimisa unui prieten care a promis ca o posteaza pe Zang, dar il cred ca a simtit ceea ce a simtit prietenul lui Cezar, Brutus. Apoi mi-a zis sa apelez la alt prieten intrebandu-ma, oare, am prieteni pe zang?
Am prieteni, Brutus, i-am spus si atunci, dar nu vreau sa -i var in gura lupului, e destul o oaie pentru un lup asa de rau, mai bine sa moara lupul de foame :D
Imi postez aici Apararea Fortunei, poate o sa apara vreun curajos care sa intre in Casa leproasei si sa lase un comentariu, nu ravnesc chiar la o dezbatere desi mi-as fi dorit un proces mai drept decat cel de care a avut parte Socrate.
Intrebarea mea este: Oare chiar n-am facut eu, Fortuna, nimic bun pentru Zang?

"nastifilip (30.04.2011 01:15:00): Draga Steliana, multi spun ca nu vor sa participe la un concurs ca sa-l castige ci doar din placerea de a participa. Asta insa schimba rostul concursului, mai bine i s-ar spune joc. eu nu am fost si nu sunt impotriva concursurilor sau a jocurilor pe zang, spuneam doar ca sunt prea multe si asta ne nauceste. Sincer, as fi vrut sa particip la toate concursurile dar nu am timp pentru toate si nu ma pot hotara asupra unuia singur. De pilda, la concursul cu mai multe teme imi propusesem sa scriu pe toate temele, cand a venit concursul cu Orasul natal care m-a dat pe spate cum s-ar zice. De aceea am scris blogul asta care nu stiu de ce a fost considerat rauvoitor. In plus, ideea mea de Olimpiada zanganita a fost considerat ca o injurie. De aceea prefer sa raman cu genul de blog Dezbatere,
nastifilip (30.04.2011 01:17:01): care se preteaza foarte bine la site-ul acesta. Dezbaterea e un gen de blog cu care am contribuit si eu la infrumusetarea sitului. Se practica cu succes cu ceva vreme in urma. Sper sa nu dispara dezbaterile de pe zang.
nastifilip (30.04.2011 01:18:39): Dezbaterea presupune o problema personala, o nelamurire, pe care nu-i suficient s-o discuti cu prietenii si ai nevoie de parerile unor oameni care nu-ti tin tie parte in acea problema. "

Aici se incheie raspunsul pe care l-as fi pus atunci pe Zang, pentru utilizatoarea zanganita Steliana, cand am constatat ca am fost bannata.
Cine mai are intrebari sau cine poate raspunde la intrebarea mea, poate sa scrie aici, le-as fi recunoscatoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu