sâmbătă, 14 mai 2011

Iata si dezbaterea promisa:

Cum preferati sa va rezolvati problemele, le intoarceti pe toate partile intrand si in profunzimea lor in incercarea de a le intelege sau lasati praful timpului sa le acopere si sa le faca sa dispara ?


Vizualizari: 29
Punctaj: 33
rating-uri pozitive: 7 | rating-uri negative: 0

Problemele nu dispar odata cu trecerea timpului,ci unele se amplifica...iar altele raman la fel...
prefer sa ma gandesc si sa incerc sa mi le rezolv,caci daca nu fac eu asta,n'o va face nimeni pentru mine!

#4, 16.06.2010 - 20:33, Utilizator cu poza ankame4u


pic
Problema mea cea mai mare la ora asta este "cum sa scap de probleme".Si am gasit rezolvarea cea mai fericita.Trecand pe trotuarul de vis-a-vis.Stiti ce detasat se priveste din afara balonului de sapun cu care ne macinam nervii si timpul?
Nu sunt cinica Fortuno,sunt batrana, dar doar atat,intelepciunea am pierdut-o pe drum,dar mai am sperante sa-mi fie adusa inapoi,contra o recompensa grasa!!!

#3, 16.06.2010 - 19:42, Utilizator cu poza Marylaadam


pic
Sarut mina !
Daca in 3 zile nu tipa nimeni ,inseamna ca este o falsa problema .

#2, 16.06.2010 - 13:23, Utilizator cu poza bizonul


Hmmm, in trei zile poate sa moara "problematicul" din cauza problemei ca are gura legata, asta nu inseamna ca-i o falsa problema .
16.06.2010 - 14:05, Detinatorul pozei fortuna


depinde de tipul problemelor...pe unele le poti lasa in voia sortii, gasindu-le ea o rezolvare in timp, in schimb pentru altele trebuie sa iti bati capul si sa iti consumi toti neuronii in incercarea de a le intelege intai, pt ca apoi sa le poti si rezolva...diferenta sau granita o stabilesti tu, ca si om...o mare problema de a mea poate fi pt altcineva o bagatela nedemna de luat in seama..
in orice caz, in ambele cazuri trebuie sa nu uiti niciodata ca orice problema are nu o solutie, ci solutii de rezolvare si ca, mai ales, nimic nu este intamplator...
parerea mea...
am folosit un tu general...

#1, 16.06.2010 - 13:10, Utilizator cu poza cori26g


De acord, de aceea cred ca trebuie sa fim toleranti cu problemele altcuiva ca sa fim oameni adevarati, nu sa-l scoatem in afara normalitatii si sa-l dispretuim daca ni se pare o bagatela problema lui.
Iar problemele pe care nu le putem rezolva singuri le putem rezolva cu ajutorul cuiva, care ne poate usura alegerea intre mai multele solutii.
MUltam de atentie !

16.06.2010 - 14:01, Detinatorul pozei fortuna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu