joi, 10 decembrie 2009

Casa Fortunei renaste

Destul cu bocitul, la urma urmei vine iarna, nu mai pot sta sub cerul liber, am nevoie de un acoperis , nu pot sta sa ma ploua necazurile si sa ma ninga tristetea asta rece.
O sa incerc sa-mi construiesc casa asa cum am inceput sa o visez: nici macar temelie nu-i voi face pentru ca o sa fie ca o sera, din material transparent , bun pentru protectia de intemperii si pentru patrunderea luminii. Va trebui sa aduc niste pamant din padure, mult pamant afanat si fertil.
Inainte insa trebuie sa-mi pun o soba care sa incazeasca sera, o soba cu rumegus ar fi buna, am aflat asta de la un vecin din satul meu care dintr-un solar a ajuns sa aiba vreo douazeci, in fiecare an isi dubla sau tripla numarul de solarii.
Si-a luat baiatul asta o nevasta cuminte si harnica de a reusit sa devina cel mai invidiat din sat.
Dintr-un om sarac ce fusese inainte de a se insura, si-a facut o familie model, cu copii harnici si ascultatori , carora le-a luat apartament in oras atunci cand a trebuit sa mearga la scoala acolo.
Dar cel mai admirabil este la el ca i-a invata pe copii sa-si ingrijasca singuri solarul, de mici le-a facut unul numai al lor , pe care sa si-l ingrijeasca si foloseasca cum ii taie capul. Si au avut copii bani de buzunar berechet din munculita lor, nu stateau sa se joace inutil cu altii, se jucau cu folos . Ah, cat de mult l-am admirat pe omul asta si pe nevasta lui !!!
Pacat ca nu am insistat atunci cand am vrut sa lucrez la ei , spuneau ca nu au nevoie de ajutor, ca se descurca in familie....dar tot am aflat unele lucruri despre solarii, hihihi, o sa-mi prinda bine acum la sera mea !!!
Dar o sa mai lucrez la sera si maine seara, acum trebuie sa culc copiii astia care nu-si gasesc rostrul....offff !!! Vise....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu