joi, 28 mai 2009

Gata de inaltare !!!

S-a incalzit vremea!
Mi-am strans materialele pentru casa , e timpul sa incep constructia .
M-am gandit sa torn temelia din betonul armat al principiilor, sa folosesc pentru stalpii de sustinere lemnul de esnta tare al sentimentelor , iar peretii casei sa-i ridic din sticla transparenta a viselor.
Pentru ca nu exista in padure pericolul vreunui ochi strain sau indiscret, o sa-mi construiesc casuta din sticla, sa pot sa vad, la adapostul ei fiind, copacii si iedera, muntele si raul, stanca Tu de pe celalalt mal al raului, dar mai ales florile din fata casei si salbaticiunile care se vor invarti mereu in jurul ei din dorinta de a fi imblanzite.
....Si lumina , care o sa fie in casa mea ca si "la ea acasa"....Imi place lumina, in special cea filtrata de prisma gandurilor .
Incep constructia casei azi, cu ocazia sarbatorii misterioase a Inaltarii Domnului sau Ispas, cum ii mai zice pe la noi. Sper sa fie intr-un ceas bun inceputul asta pentru casa in care vor locui copiii pana cand isi vor ridica si ei cate una.
Cum Ispasul e sarbatoarea cireselor, ma gandesc sa plantez la toamna un cires langa casa. Ciresele si capsunele sunt fructele preferate ale copiilor , sper sa ma inteleg cu veveritele si cu pasarile cerului sa le faca si lor parte din rodul ciresului...dar n-ar trebui sa-mi fac griji, veveritele o sa se imprieteneasca imediat cu copiii si o sa ajunga la pace :)
Sunt gata de sapat temelia !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu